091028

jag börjar fundera på hur många som kan hitta min mail adress. idag hittade jag ett mail från en rumänsk kvinna vid namn svetlana. hon skriver på knacklig svenska att hon är 28 år, har en tillväxt på 1.68 cm och en vikt på 52 kg. hon berättar att hon är en lugn och romantisk flicka.

här börjar jag fundera på vad i sjuttsingen detta kan vara. ett skämt? vidare berättar hon att hon vill möta kärleken i sitt liv och att jag kan vara den mannen. japp, mannen. att min mailadress börjar med "johanna" kanske inte var tydligt för henne, eller så heter rumänska män johanna. iaf så går det upp för mig vilken sorts mail detta är. en kontaktannons! eller möjligen ett virus.

hon skriver att hon tror på kärleken, vill gifta sig och skaffa barn. hon har till och med bifogat bilder.


har någon annan fått ett liknande mail?







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?