091025

1. Tre namn jag lyssnar till: Johanna, Johanna och Johanna
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är ganska envis (kan iofs vara ganska dåligt med)
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Jag är ganska blyg.
4. Detta är jag rädd för: Spindlar och ormar.
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Kärlek, mat och sömn.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Stå på händer, skjuta en älg och jonglera.
7. Detta tycker jag om att göra: Att sova är ju en grej jag tycker om.
8. Detta vill jag göra just nu: Åka till Vietnam.
9. Bästa känslan: När allt stämmer.
10. Värsta känslan: När någonting känns riktigt, riktigt fel.
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Han ska kunna visa att han bryr sig om mig.
12. Är jag kär just nu? Ja, väldigt.
13. Jag vill gifta mig? Ja absolut.
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Få barn och gifta mig. Skaffa en ordentlig utbildning och resa.15. Min käraste ägodel: Måste vara datorn.
16. Något jag vill ha i present: Inget än så länge.
17. Detta har jag på mig just nu: Myskläder.
18. Favoritkläder: Myskläder.
19. Favoritdjur: Är ju allergisk mot allt gulligt, tråkigt nog. Men en pingvin kanske?
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop, rock.
21. Favoritlåt just nu: Allt med Lasse W är ju bra.
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste var nog svenska, tråkigaste matte.
23. Stjärntecken: Oxe.
24. En bok jag älskar: Självbiografiska böcker är bra.
25. En film jag älskar: Moulin Rouge, kan inte få nog av den.
26. Tv-program jag gillar: Lyxfällan.
27. Favoritdoft: Pärs doft.
28. Detta äter jag gärna: Det mesta brukar slinka ner, men en god köttbit eller pasta är gott.
29. Dricker helst: Vardag: Mjölk. Fest: El vino.
30. Favoritgodis: Allt. Är en enorm godisgris.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Rom, Paris och London.
32. Färg på mina ögon: Gröna.
33. Min längd: Blygsamma 1.60
34. Jag tror på: Kärleken.
35. Jag spelar: Defenitivt inte Fifa!
36. Person jag beundrar: En hel del.
37. Så här bor jag: I en lägenhet tillsammans med Pär.
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Inga! Slängde Pärs döda växter då jag flyttade in.
39. Det här tänder mig: Ögon.
40. Det här gör mig avtänd: Människor som är för på.
41. Favoritfärg: Svart.
42. Favoritcitat: Har inget.
43. En hemlighet jag vet: Ingen just nu tror jag.
44. Bästa present jag fått: Ingen aning. Alla har varit bra.
45. Senast köpta skiva: Lars Winnerbäcks nya.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Mina ögon.
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina höfter är ju inte de smalaste.
48. Udda förmåga/egenskap: Jag är rätt duktig på att lägga pussel.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En fisk.
50. Vad lyssnar du på just nu? En fotbollsmatch
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Minsta möjliga.
52. Var är dina föräldrar födda? Skellefteå.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Adaware.
54. Vilken är din favoritrestaurang? O´learys har god mat.
55. När badade du i en pool senast? Det var nog för 2 år sedan i Cypern.
57. Hur många barn vill du ha? Två.
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Klassisk musik har aldrig tilltalat mig.
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Japp.
60. Vad har du för TV-kanaler? En del bra och en del dåliga.
61. Har du åkt moped någon gång? Nope.
62. Har du busringt någon gång? Ja.
63. Har du fått felparkeringsböter? Ja en.
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Nej och skulle aldrig falla mig in.
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Cypern, men snart Vietnam.
66. Har du en egen trädgård? Näe.
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Simpsons och Family Guy.
68. Kan du alla orden i nationalsången? Nej.
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Flickan som lekte med elden.
71. Favoritpizza? En stor calzone.
72. Chips eller popcorn? Popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du? Jag tvivlar på att jag någonsin kommer använda läppstift.
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej.
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej.
76. Apelsin- eller äppeljuice? Ingen av dom.
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Pär.
78. Favoritchoklad? Marabou.
79. När röstade du senast? Minns inte.
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Ingen aning.
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nej men medaljer.
82. Är du bra på matlagning? Nja, men det slinker då ner ändå.
83. Klarar du att tanka själv? Ja
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej.
85. Pepsi eller Coca Cola? Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Nej.
87. Vad var det senaste du handlade? Godis, äpplen och en falukorv.
88. Har du kräkts offentligt? Japp, på en fiollektion för massa år sedan.
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Sann kärlek.
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja.
91. Har du ringt något betalnummer? Nej.
92. Kan man vara vän med sitt ex? En del kanske kan.
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Min syster.
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Tror inte det.
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Har inget.
96. Vad har du i din väska? Nycklar, läppsyl och pengar.
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Tvättar bort sminket.
98. Vad har du att vara tacksam för? Det mesta faktiskt.
99. Var hittade du den här listan? Någons blogg.
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
Sofia, Bea och Jenny.


jag hatar listor. fullkomligt föraktar dem. men tänkte att ska jag någon gång göra en så varför inte göra det ordentligt?


Fia

http://fiajohansson.blogg.se/

Är det jag som är Sofia? Alltså jag är inte så bra på att orka göra listor, haha :P But we'll see... :)


Elin

Hallå!

Tänkte bara kika om du är sugen på att åka med och se LW i Luleå, har en biljett över nämligen... :)







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?