091124

Det här är en skit dag. Jag vaknade imorse av feber så ringde och sjukanmälde mig (därav de extremt snabba uppdateringarna idag). Chefen ordinerade att jag skulle krypa tillbaka under täcket och se dåliga repriser på tv:n idag, vilket jag också gjorde. Det chefen säger, det gör jag. Typ.

Sen har jag även upptäckt vad den lilla knölen under mitt vänstra ögonlock är, en vagel. Googlade direkt för att få reda på vad man kan göra åt detta och fann - ingenting. Ja, eller det fanns ju diverse hokus pokus kurer som innehöll nålar, lavendel och vattenpåsar. Men jag tror jag skippar det. Fann dock ett tips som tycktes funka (enligt avsändaren och hans pappa) nämligen att kleta saliv på vageln. Så Pär anmälde sig som frivillig till att spotta i mitt öga. Han blev dock besviken då jag förklarade att det inte handlade om att spotta.

Så jag ska försöka vända på ögonlocket en gång till och kleta lite saliv där. Annars stod det att läketiden är upp till ett halvår. Halleluja!









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?