091117

jag skrev om denna tidigare, make up stores treatment mascara. för cirka tre veckor sedan köpte jag den och har användt den varje dag sen dess. jag köpte den mest för att jag var nyfiken om den gjorde någon skillnad. den sägs göra fransarna längre och starkare.

någon skillnad på längden har jag inte märkt, mina fransar slår fortfarande i glasögonen. och längre vill jag inte ha. men tjockare, starkare. det har jag märkt skillnad på, jag tappar färre fransar.

den används när du lägger dig för natten och innan du lägger på ny mascara. tidigare gjorde jag så, men slutade lägga på innan mascaran. för när fransarna torkade klibbade dom ihop och la man mascara på de blev fransarna inte separerade utan klumpiga. så på morgonen tvättade jag bort det som legat över natten för att kunna få separerade fransar på dagen.

jag vet inte om det är någon mirakelprodukt direkt, men jag inbillar mig att den gör gott.









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?