090626



har kikat runt på en massa olika bloggar, har läst varje artikel jag kommit åt, men jag kan ändå inte förstå det.
pär väckte mig imorse med nyheten att michael jackson var död. då var jag väldigt trött och förstod inte riktigt vad han sa.
men alltmer började jag inse att the king of pop är död.
jag vet inte hur många gånger jag lyssnat på hans dubbelskiva history som jag fick i födelsedagspresent när jag var yngre. väldigt många gånger.

jag kan ändå inte förstå det, man känner sig så tom på något sätt.
samma känsla infann sig då astrid lindgren dog och heath ledger. när astrid dog grät jag en skvätt. när heath dog skrattade jag lite lätt och tänkte, nej men det går ju inte, jag såg ju han nyss på film.

jag är dock helt övertygad om att titeln "the king of pop" alltid kommer tillhöra michael jackson.







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?