090608

jag har nu spelat sims minst en gång per dag, minst två timmar åt gången, de senaste 7 dagarna.

det betyder att jag har spelat bort minst 28 timmar av mitt liv på ett spel där syftet är att hålla andra vid liv.
har det gått bra då?
nja, hittills har jag dött en gång (blev överkörd), dödat fyra av mina husdjur (hur förstår jag inte, de fick både mat, sömn och kärlek).
är det värt det?

JA MEN SKOJAR DU?!
känns som min fritid fått en mening.
en gång spelade jag fyra timmar i sträck. jag glömde helt bort tiden.
jag glömde även bort att äta och fick en påminnelse av pär att äta bör man. klagade sedan på nackont vilket han enbart skyllde på spelet, så ingen "åh-vad-jag-tycker-synd-om-dig-massage" här inte.






bc

http://ilove-bc.blogspot.com

haha gölle


Hej neeerd-johanna! Du får sätta mig in i the sims när jag kommer hem, jag kommer ju ha EN DEL fritid att fylla!







 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?