091225. Årsresumé.

Januari:
Året började med att vi tog avsked av Sandra och Fia som flyttade till London i ett halvår. Vi saknade dem massor under tiden de var borta.
I samma veva började twilight hysterin att härja och jag såg första filmen tillsammans med Fia och Sandra.



Februari:
Jag och Sanne körde tvåmansfest.
Jag, Sanne och Elin såg Hello Saferide på Nocks.
Trots att februari enbart har 28 dagar var det en lång månad i väntan på våren.

Mars:
Jag träffade Pär! Inte långt därefter åkte jag + min familj till Sundsvall i 3 dagar. Efter att jag kommit hem har jag och Pär i stort sett varit oskiljaktiga.
Här började även jag komma in i Pärs, Peter och Mias fredagstradition: fredagsmiddag!



April:
Vi styrde äntligen upp den omtalade Norrbölefesten! Efter den kvällen, som var en av de roligaste, hade jag seriöst magrutor. Skrattade som en tok! Gillar skarpt de 3 andra tjejerna på bilden.
Min syster fyllde även 19 år och jag inser att hon inte är liten längre.
Pär, jag, Peter och Mia anordnade SCPA:s cola provning där vi gjorde ett blindtest på så många olika cola märken vi kunde hitta. Med ett deltagar antal på cirka 15 stycken kände vi oss nöjda, även om ingen av oss vann.
Valborgs spenderades hos Kim och Lollo i Ersmark. Pär njöt i fulla drag med grillning och öl medan jag agerade chaufför för jag skulle börja klockan 8 dagen efter.

 

Maj:
Jag fyllde 22 år och firade det i Myrträsk tillsammans med Pär.
Bea, Sanne och min mamma fyllde även år denna månad.

Juni:
Min syster tar studenten och går på balen. Vackrast av dom alla.
Sommaren börjar göra entré och en av de varmaste dagarna i juni åker vi ut till Bergskär tillsammans med Peter och Mia och Peters kusin Robert. Bergskär blev de stället vi besökte mest under sommarens varma dagar.

Juli:
Jag får semester.
Spenderar festivalfredagen tillsammans med Fia och gänget som äntligen hade kommit hem från London!
Stukade foten då jag tränade inför tjejmilen, en vecka innan jag skulle följa med mamma och pappa till Tärna och fjällvandra. Åkte med ändå och vandrade en gång.
Trästocksfestivalen var igång och jag såg Miss Li. Vi firade även Pär som fyllde 25 år.
Jag och Pär åkte upp till Myrträsk en helg och hade fisketävling, jag vann med resultatet 7-2!
Vi besökte även Jens och Carina som hade inflyttningsfest i deras nya lägenhet i Umeå.
Vi bokade resan till Vietnam.

Augusti:
Vi besökte Bergskär så ofta vi kunde.
Kims syster Lina gifte sig och jag och Pär var bjudna.
Jag och Fia hade picknick vid älven och matade änder.
Jaktpremiären började och jag följde med och jagade de gånger jag inte jobbade.
Tjejmilen ägde rum och jag fick springa själv då Mia opererat blindtarmen, men nästa år kör vi igen!

September:
Fia fyllde 22 och det firades med buller och bång!
Idol började och jag följde med stort intresse, varje fredag.
Jag säger upp min lägenhet och blir sambo med Pär.

Oktober:
Följde med Pär och Jens och jagade. Snön hade redan gjort entré i Myrträsk.
Pappa fyllde även år denna månad.
Vi hade personalfest med jobbet med temat Pirat. Själv klädde jag ut mig till en skeppsråtta.



November:
Firade farsdag tillsammans på Solvik. Njöt av god mat och sällskap.
Hösten hade gjort entré i stan och träden bjöd på många fina färger.



December:
Jobbar på som vanligt men mycket medveten om vad som komma skall: resan till Vietnam.
Julen spenderas tillsammans med min familj och Pär. Fick massor av fina saker och kunde även ge bort en del fina saker till de andra.



Detta år har varit helt fantastiskt.
Alla människor jag lärt känna som blivit mina vänner. Att träffa världens finaste kille och bli sambo med han. Jag kunde inte varit lyckligare.
Detta år har jag lärt mig en hel del om mig själv, samt om andra. Jag har tagit en del beslut som jag hoppas kommer gå igenom 2010.

Jag ser framemot ett nytt år, med nya möjligheter, fler människor att lära känna och nya upplevelser.




 













 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?