091213

Bloggvärldens snackis just nu är utan tvekan Eriks flickvän.

Jag måste medge det enda jag tänkte på när hon syntes på scenen var  "kliv av, kliv av, kliv av!". Men hon stod kvar. Och hon dansade.

Det pratas om att hon tog hans stund i rampljuset. Och där håller jag med, hur ofta kommer Erik få chansen igen att få sjunga inför ett fullsatt globen? Troligtvis aldrig mer.

Men.
De hämndauktioner som som nu startats är vansinniga. Facebook-grupper där folk skriver att de till och med önskar henne död, vad är det för stil?

Vi pratar om en riktig människa, kött och blod som nu hånas totalt för att hon blev glad för sin pojkväns vinst. Jag håller med att hon skulle gått av scenen redan efter de första 10 sekunderna, men nu gjorde hon inte det. Men inte önskar jag henne död för det?









 DITT NAMN


 DIN MAIL


 DIN BLOGG




SPARA?